Con un aspecto totalmente diferente al que estamos acostumbrados por Dota 1, y un diseño más acorde al tema de “hombre lobo”, Banehallow the Lycanthrope es agregado a Dota 2 en el parche de esta semana.

Screenshots:

http://i.imgur.com/O2Uvr.jpg

Video (DotaCinema):

Otros cambios del parche:

– Nuevo panel en tu perfil de Dota 2 para ver tu rendimiento con tus héroes jugados. La interfaz del perfil de usuario en el juego cada vez está mucho mejor, manteniendo la simpleza y mostrando solo la información que realmente importa. Este nuevo panel te permitirá ver tu desempeño con tus héroes jugados en comparación con otros jugadores de tu mismo calibre. Esta información sólo la podrás ver tú.

– Nuevo modelo de Dragon Knight

– La primavera (hemisferio norte) llega a Dota 2. Varías áreas verdes del lado de los Radiant (Sentinel) ahora cuentan con hojas y árboles de cerezo. Es una suposición, pero al parecer VALVe tiene planes de modificar el mapa conforme vayan llegando las estaciones del año.

– Implementada la gráfica de experiencia ganada por equipo. Así como la gráfica de oro disponible para los espectadores y en los replays, ahora también está disponible la gráfica de EXP. Información muy útil para tener un mejor panorama de la partida que estemos viendo.

– Habilitado el modo All Random (AR) sólo para las partidas privadas.

– Shadow Demon ahora está disponible en -CM.

– Más opciones de video agregadas a la configuración del juego. Para poder jugar Dota 2, definitivamente se necesita una buena computadora, pero con estos cambios recientes VALVe desea llegar a los jugadores que disponen de máquinas no tan poderosas.

• Changelog completo:

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GAMEPLAY

  • Added Lycanthrope Lycan!
  • Enabled Shadow Demon in Captain’s Mode.
  • The Stable version is now updated to the Latest version.
  • Added All Random game mode for private lobbies.
  • Alchemist: Fixed Acid Spray killing couriers.
  • Batrider: Fixed Flamebreak not having an aoe targeting cursor.
  • Beastmaster: Fixed Wild Axes killing couriers.
  • Bounty Hunter: Fixed illusions procing Jinada’s critical strike.
  • Clinkz: Fixed a bug with level 2 Death Pact not gaining the .5% damage buff.
  • Mirana: Fixed Arrow getting blocked by Linken’s Sphere.
  • Morphling: Added timer to Replicate that shows up as a buff.
  • Outworld Destroyer: Fixed Astral Imprisonment stealing Intelligence from illusions.
  • Outworld Destroyer: Fixed Astral Imprisonment being castable on Warlock Golem.
  • Queen of Pain: Fixed being able to dispell Shadow Strike
  • Razor: Fixed Static Charge damaging friendly units and towers. Note that towers can still proc the ability.
  • Razor: Fixed Static Link damage from being purgable.
  • Shadow Demon: Fixed attack animation time
  • Shadow Shama: Fixed Serpent Wards having instant attack point (instead of 0.3)
  • Storm Spirit: Fixed attack projectile speed
  • Sven: Fixed Storm Bolt not stunning nearby targets if the primary target became magic immune while the projectile was traveling.
  • Venomancer: Fixed being able to dispell Venomous Gale, Poison Sting and Poison Nova
  • Warlock: Fixed Golems having incorrect magic resistance.
  • Weaver: Fixed Time Lapse forgetting its history when upgraded
  • Witch Doctor: Fixed Death Ward projectile speed being too slow
  • Fixed Diffusal Blade’s mana burn effect going through Magic Immunity.
  • Units that are smoked can now be revealed by magic immune enemies.
  • Fixed some abilities having incorrect durations against creep heroes (like Dismember).
  • Fixed Disruption being castable on Warlock’s Golem.
  • Fixed gold over time being very slightly off sometimes.
  • Fixed Smoke of Deceit not showing movement speed in the stats area
  • Fixed Fountain projectile speed being too fast
  • Fixed Furbolg attack point being too high
  • Fixed Black Drake projectile speed being too fast
  • Mjollnir: Fixed Static Charge damaging friendly units and towers. Note that towers can still proc the ability.

UI

  • Added setting for ambient creatures in the Advanced Video Settings.
  • Advanced Video Settings is now versioned and will automatically update this release
  • Undroppable items are no longer put in the stash when near the fountain.
  • Items will no longer move when they are attempted to be picked up by a unit with a full inventory.
  • The courier can no longer pick up certain items (Aegies, Rapier).
  • Hooked up XP graph button.
  • There is now a different ring effect for the primary unit when you have multiple units selected.
  • Fixed second courier not being controllable if enabled by a courier
  • Fixed bug where you could cast your ultimate by pressing either the Ability 4 or Ability 5 keys, on a 4 ability hero.
  • Added setting to draw hero icons as default in the minimap. Alt will show X’s and O’s.

BOTS

  • Increased bot ability usage reaction time by about 50%.
  • Fixed bug where bots would pick up or destroy teammates’ items on the ground.
  • Increased bot desire to defend their base.
  • Fixed nasty bug that would often cause bots to idle in their current location when wanting to go defend.
  • Bots now get an added desire to attack a hero that Bane has Gripped.
  • Bots no longer random their heroes. They will now try to build a somewhat reasonable team comp based on hero role, stuns, and melee/ranged, and do so over the entire hero selection phase.
  • Reworked bot lane selection logic. They should be smarter about which lanes they select, and who they pair with.
  • Changed how human pings affect the bots’ desires to push/defend. Should be more consistently powerful now.
  • Bots in lanes with carries will try to avoid stealing their farm.
  • Fixed a few cases where bots would oddly try to cast abilities at neutral creeps (such as when pushing or defending a lane).

VISUALS

  • Improvements made to some of Shadow Demon’s effects.

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Syllabear y Phantom Lancer

En el parche de la semana pasada, ya habíamos visto que VALVe tiene listos los íconos de Syllabear lo que podía suponer que estaba próximo a ser lanzado. Ahora en el parche de esta semana, vemos que hay bastante trabajo realizado en las texturas de Phantom Lancer, lo que sugiere que ahora tenemos 2 buenos candidatos para las próximas semanas.

 

 

 

Fuente: Blog de Cyborgmatt

¡Más invitaciones de Dota 2!

Según el último post del blog oficial de Dota 2, esta semana se enviaron más invitaciones de Dota 2, además los jugadores más activos estarán recibiendo invitaciones adicionales para que puedan invitar a más personas al juego. El post indica que se harán los envíos de acuerdo a la capacidad actual de los servidores, y se empezará por los residentes del este de los Estados Unidos.

 

Y tú, ¿ya recibiste tu invitación a este grandioso juego?

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